Известие

Collapse
No announcement yet.

АЛФА GT 1,9 JTD чип-тунинг

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • АЛФА GT 1,9 JTD чип-тунинг

    Купих си такава и мисля да и сложа чип, моля за вашето мнение.

  • #2
    Единствената фирма която мога да ти препоръчам е digitaltuning.ch или тяхното БГско представителство http://digitaltuning.bg

    Фирмата е партньор на клуба от няколко години, много коли сме правили там и всички са доволни. Има и ГТта правени там...

    Фирмата е швейцарска и има огромен опит в тази област. Те правят голяма част от колите на БМВ Моторспорт, Хаман и други.

    Моята кола е "чипосана" там преди близо 80 000км.

    Колата ти ще стане 183коня и 381НМ цената е 1070лв.

    За членове на клуба цената е по-ниска, но за да станеш трябва да си подадеш молба и да те приемем...след това се заплаща годишна такса от 60лв.

    Ако имаш допълнителни въпроси или нужда от помощ може да ми звъннеш на 089-844-0744 или 0878-164400 Петко

    пс: Ако колата ти няма още 8 000км, изчакай да ги направи и тогава...
    sigpic
    Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
    " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
    "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

    Comment


    • #3
      Благодаря за подробното обяснение, и все пак искам да знам ефекта от чипа заслужава ли си парите?

      Comment


      • #4
        Заслужава си
        30% повишение на мощност и въртящ момент - как ти звучи
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #5
          а вредата от чипа ?? плюсовете ги Знаем а минусите кои са ???
          Alfa Romeo 156 2,4 JTD juni 00

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Krasi86
            а вредата от чипа ?? плюсовете ги Знаем а минусите кои са ???
            Има много информация по този казус в нета. При нормални условия, вреда за двигателя НЯМА. Ако обаче двигателят е на 200к+ км, турбината духа масло като за световното и т.н., тогава може да има и негативни ефекти. Не случайно KGB е писал, че е важно фирмата-производител на чипа да е надеждна и доказана. Това, че чипът вдига налягането на турбото трябва да дава индикация, че с тея работи шега не бива...знаем колко може да струва един основен ремонт на комън рейл......пу, пу! Да не чуе дяволът!

            Има хора в този форум с чипнати дизели, нека си кажат, но това е общото впечатление, с което останах, докато търсех инфо по темата, защото мен също ме вълнува проблемът
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #7
              е начи За мен не е препорачително моита вече мина 200хил. мислех да и слагам чип но маи няма да стане
              Alfa Romeo 156 2,4 JTD juni 00

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Krasi86
                е начи За мен не е препорачително моита вече мина 200хил. мислех да и слагам чип но маи няма да стане
                Просто няма 100% гаранции какво може да се случи. Не значи, че не може или не бива да се слага. Абе има добри, опитни тунери тука, те ще си кажат мнението
                _______
                146 JTD - ex
                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                Comment


                • #9
                  Слагаш без да се притесняваш само турбото може да се понатовари повече и някой друг маркуч по турбо пътищата да разцепиш
                  Fiat Punto 1.9 JTD
                  Alfa Romeo 156 2.4 JTD
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Чувал сьм,че много коли хвьрлят турбини при чипосване,но JTDтата на Италиянките нямали такьв проблем.По интересно е до колко се променя вьрвенето,някои хора включително и Дончев казват,че колата се побьрква. Мисля скоро да го разбера,и разбира се да ви уведомя.

                    Comment


                    • #11
                      А някой знае ли SPRINTAUTO какво произвеждат за Alfa romeo защото
                      взех една дизеларка и вътре на няколко места има такива надписи. Така е дошла от Италия но по външният вид нищо не и е променено.
                      sigpic Alfasud/156 1.8ex
                      156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от karnak
                        Чувал сьм,че много коли хвьрлят турбини при чипосване...
                        Еми точно. Когато сложиш чип на турбо, на което и без това лопатки и лагери не са му първа младост и имат луфт като на камбанарията на Катедралата, няма да вземат да зарастнат от по-високото налягане я
                        _______
                        146 JTD - ex
                        Renault Megane II 1.5 dci - ex

                        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                        Comment


                        • #13
                          Турбо ако е заминало, ще замине и със и без чип.

                          Налягането на турбото при дизелите не се променя много при "стандартен чип"...защото фабрично, настройките са такива, че да има предостатъчно въздух. Това се прави най-вече заради еко нормите.

                          За това повечето истински фирми предлагат по няколко версии за дадена кола.

                          Едната е стандартната, където рискът за двигателя е почти нулев...естествено ако двигателя си е здрав.

                          Другата е тази коята е максимума на мотора, при коята фирмата "не дава" гаранция колко ще издържи колата.

                          Тука, обаче всичко опира до начина по който се ползва колата...било тя дори напълно стандартна. Да се сменя маслото на всеки 8 000км, да се чака колата да загрее рано сутрин, както и маслото в скоростите, после да се чака двигателя да се охлади и най-вече турбото...ако колата е била "юркана".

                          На волксвагеновия дизел 2.0ТДИ 140коня, един човек започна с стандартен чип 170+кс. но след това реши, че иска максимума...стигна до 200коня...кола са кара на пълно натоварване до колко знам и се очакваше бързо да даде фира, за щастие на собственика, колата си е здрава, а от тогава минаха почти 8месеца.


                          1.9ЖТД 16в, понася без проблем "чип" от 195коня!!!


                          На въпроса на колегата дали си заслужава, ДА на 100%...колата става съвсем различна! НО за БГрия не бих ти препоръчал нито една друга фирма освен Дигиталтунинг.

                          Разни щиротии от сорта на АБТ или там както се казват, както и белгийските чипове на ПроСпеид не ти ги препоръчвам.

                          Друга фирма, но за нея трябва да се съберете 5 коли, не зависимо от коя марка, за да може да дойде човек от Англия и да ги "чипоса"...тази фирма не прави коли по стари от 5 години, но това може да се уреди. Те са правили вече може би над 100 ГТта

                          angeltuning.co.uk
                          sigpic
                          Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                          " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                          "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                          Comment


                          • #14
                            Мерси За подробното обяснение. Предлагаха ми да ми сложат 4ип За 200лв кво 6те кажете маи не си Заслужава риска??
                            Alfa Romeo 156 2,4 JTD juni 00

                            Comment


                            • #15
                              И даже май вече и производителите ги чипосват по желание......имам два примера

                              1. Чисто нов Хюндай Соната CRDI от БГ се предлага със и без чип - имаме такъв служебен (пита ли са при покупката)

                              2. Днес гледах Ауди А4 С-лайн спешъл едишън на 2.0тди дето е 140 е 170 а турбо бензин е 220

                              Това ме води на мисълта че тези чипове не са толкова опасни, НО трябва да са проверени и качествени и колата да не е стара.
                              98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

                              Comment

                              Working...
                              X